NAJWIĘKSZY MAGAZYN ŁOWIECKO-PRZYRODNICZY W POLSCE

Możemy się poszczycić tytułem najdłużej ukazującego się pisma ogólnokrajowego o tematyce łowieckiej.

W tekstach poruszane są żywotne tematy dotyczące polowania, kynologii, hodowli zwierzyny i etyki łowieckiej, ale również takie, które nie dotyczą bezpośrednio łowiectwa – rubryki poświęcone kuchni, motoryzacji, szeroko rozumianej konsumpcji i bezpieczeństwu.

Zapewnia to pismu stałe zainteresowanie ponad połowy polskich myśliwych, których ogółem jest ponad 100 tysięcy.

Myśliwi kupują towary i usługi bezpośrednio związane z łowiectwem, ale także te, które wiążą się z myślistwem jako stylem życia, w tym usługi instytucji ubezpieczeniowo-finansowych. Łamy naszego pisma to pewny sposób dotarcia do nich z reklamą Państwa produktów.

Czytelnictwo oraz Grupa docelowa „Łowca Polskiego”

Szacujemy, że liczba faktycznych Czytelników „ŁOWCA POLSKIEGO” sięga przynajmniej sześćdziesięciu tysięcy myśliwych i sympatyków łowiectwa.

Czytelnicy „ŁOWCA POLSKIEGO” to grupa bardzo zróżnicowana. Znaczną grupą odbiorców są leśnicy i wojskowi, których dochody znajdują się w okolicach lub powyżej średniej krajowej. Wielu naszych Czytelników należy do tzw. elit lokalnych, są to m.in. nauczyciele, pracownicy samorządowi, liderzy lokalni, przedstawiciele palestry i wymiaru sprawiedliwości. Wśród myśliwych, a tym samym naszych czytelników, znajduje się także stosunkowo duża grupa zamożnych myśliwych, którzy choć nie zajmują dominującej pozycji, posiadają dochody znacznie przekraczające średnią krajową.

W tym roku mija od pierwszego wydania!

ZAUFALI NAM

Łamy naszego magazynu to najpewniejszy sposób dotarcia z reklamą Państwa produktów.

Zaufali nam już: Suzuki Motor Poland, Toyota , Nissan Poland, Allianz, PKO BP, Decathlon, Eukanuba, Demar, Buderus, Viessmann, Husquarna, Melex A&D, Bayer, Polfa Tarchomin, ASSA Poland, M.K Szuster, Victorinox Poland, Towarzystow Ubezpieczeń Społecznych Concordia Wielkopolska, Firma handlowa „Knieja”, Kaliber Sp. z.o.o, Delta Optical, Hubertus Pro Hunting, Fam Pionki Sp. z.o.o, Katania Nezval Oli, PPHU „Graff ” Kopromed, Inter System, FH TM, Agro – Bor Louisa, Tamek Group, Togo, Elite Expedition i wiele innych firm oraz korporacji.

cennik reklam

2 strony

środek magazynu
26 000 zł netto
  • format 420 x 292 mm
  • spady po 5mm z każdej strony
  • pdf CMYK 300 dpi

1 strona

środek magazynu
16 000 zł netto
  • format 210x 292 mm
  • spady po 5mm z każdej strony
  • pdf CMYK 300 dpi

1/2 strony

środek magazynu
8 500 zł netto
  • format 105 x 292 mm (pion) lub 210 x 146 mm (poziom)
  • spady po 5mm z każdej strony
  • pdf CMYK 300 dpi

1/3 strony

środek magazynu
7 000 zł netto
  • format 74 x 292 mm (pion) lub 210 x 97 mm (poziom)
  • spady po 5mm z każdej strony
  • pdf CMYK 300 dpi

1/4 strony

środek magazynu
5 500 zł netto
  • format 105 x 146 mm (pion)
  • spady po 5mm z każdej strony
  • pdf CMYK 300 dpi

IV strona okładki

20 000 zł netto
  • format 210 x 292 mm
  • spady po 5mm z każdej strony
  • pdf CMYK 300 dpi

II strona okładki

18 000 zł netto
  • format 210 x 292 mm
  • spady po 5mm z każdej strony
  • pdf CMYK 300 dpi

III strona okładki

16 000 zł netto
  • format 210 x 292 mm
  • spady po 5mm z każdej strony
  • pdf CMYK 300 dpi
  • Teksty sponsorowane 150% ceny podstawowej reklamy
  • Gwarancja reklamy na str. 3 lub 5 dopłata 20%
  • Gwarancja reklamy w pierwszej części numeru dopłata 15%
  • Przedpłata minus 3% ceny
  • Ogłoszenia drobne 4,50 PLN + VAT (23%) za jedno słowo
  • Nekrologi 10,00 PLN + VAT (23%) za 1 cm²
  • Ogłoszenia w ramkach 10,50 PLN + VAT (23%) za 1 cm²

Przy stałej współpracy udzielamy korzystnych rabatów​

Wszelkie wątpliwości chętnie rozwieje nasz dział reklamy.
Zadzwoń pod numer 22 556 82 81
okazja